Foro galego de testemuña cívica


AS 10 ESTRATEXIAS DE MANIPULACION MEDIATICA

21-03-2014 19:29

1. A estratexia da distracción.

O elemento chave do control social é a estratexia da distracción que consiste en desviar a atención pública de temas importantes e mudanzas decididas polas elites políticas e económicas , mediante a técnica de enchentes ou inundacións continuas distraccións e de informacións insignificantes. A estratexia da distracción é igualmente indispensable para manter o público interesado no coñecemento esencial na área da ciencia , economía, psicoloxía, neurobiología ea cibernética. "Manter a atención do público desviado lonxe dos verdadeiros problemas sociais, cativado por asuntos sen importancia real. Manter o público ocupado, ocupado, ocupado, sen tempo para pensar, de volta á granxa e outros animais "( cita do texto “ Armas silenciosas para guerras tranquilas ").

2. Crear problemas e despois ofrecer solucións.

Este método tamén se chama " problema-reacción-solución ". Crease un problema, unha " situación" prevista para causar unha certa reacción no público, a fin de que éste sexa o demandante das medidas que se desexa facer. Por exemplo: deixar medrar e intensificar a violencia urbana, ou organizar atentados sanguentos , a fin de que o público sexa o demandante de leis de seguridade e  políticas en prexuízo da liberdade. Ou aínda: crear unha crise económica para aceptar como un mal necesario a retirada dos dereitos sociais eo desmantelamento dos servizos públicos.

3. A estratexia do gradualismo .

Para facer aceptar unha medida inaceptable, basta aplicala gradualmente, a contagotas , por anos consecutivos. É de ese xeito que  condicions socioeconómicas radicalmente nuevas foron impostas durante os anos 1980 e 1990 : Estado mínimo, privatizacións, precariedade , flexibilidade, desemprego en masa, salarios que non garanten unha renda decente, tantas mudanzas que causarían unha revolución se fosen aplicadas dunha vez, de súpeto.

4. A estratexia de diferir .

Outra forma de aceptar unha decisión impopular é presentala como " dolorosa e necesaria" , para unha aplicación futura, pero obtendo a aceptación pública no momento,. É máis fácil aceptar que o sacrificio futuro sacrificio inmediato. Primeiro, porque o esforzo non é empregado inmediatamente. Logo, porque o público, a masa, ten sempre a tendencia a esperar inxenuamente que " todo será mellor mañá " e  polo tanto que o sacrificio esixido poderá ser evitado. Isto dá ao público de máis tempo para acostumar a idea da mudanza e de aceptala con resignación cando chegue o momento.

5. Falar co público como criaturas de pouca idade.

O mais da publicidade para o público em geral utiliza discurso , argumentos , personaxes e entonacion particularmente infantis , moitas veces próximos à debilidade, como se o espectador fose unha crianza pequena ou mentalmente deficiente. Canto mais tentar procurar enganar o espectador , mais se tende a adotar un ton infantilizador . ¿Por que? " Se alguém vai para uma persoa como se ela tivese a idade de 12 anos ou menos, enton, devido à suxestionabilidade , ela tenderá , con certa probabilidade , unha resposta ou reacion tamém desprovida dun sentido crítico como unha persoa de 12 anos ou mais joven " (ver" Armas silenciosas para guerras tranquilas ") .

 

6 . Use o aspecto emocional antes do que a reflexão.

Facer uso do aspecto emocional é unha técnica clásica para causar un curto circuito na análise racional e, finalmente, ao sentido crítico dos indivíduos. Além diso , o uso do rexistro emocional abre a porta para o inconsciente para o implante ou enxerto de idéias, desexos, medos e temores , compulsions, ou induzir comportamentos .

7 . Manter o público na ignorancia e na mediocridade.

Facer ao público que sexa incapaz de comprender as tecnologias e os métodos utilizados para o control e escravitude . " A calidade da educacion dada às clases sociais inferiores debe ser a mais pobre e medíocre posíble, de forma que a distancia da ignorancia que planexa entre as clases inferiores e as clases superiores sexa e permaneza imposíble de alcanzar para as classes mais baixas "(ver" Armas silenciosas para guerras tranquilas ") .

8 . Estimular ao público a ser complacente co a mediocridade .

Promover o público a crer que a moda é o feito de ser estúpido , vulgar e inculto , desbocada , admirador de persoas sen talento nengun, a desprezar o intelectual , exagerar o valor de culto ao corpo e desprezo para o espírito ...

9 . Fortalecer a auto culpa.

Facer ao indivíduo crer que só el é o culpado pola sua propia desgracia , por causa do fracaso de sua intelixencia, das suas habilidades, ou dos seus esforzos. Asi, en vez de se rebelar contra o sistema económico , o indivíduo sentese impotente e auto culpado , o que cria unha depresion, un de cuxos efeitos é a inhibicion da sua accion. E , sen accion, non hai revolucion !

10 . Coñeza a indivíduos mellor do que eles coñecen a si mesmos .

Ao longo dos últimos 50 anos, os rápidos avances na ciencia tén xerado un foso crescente entre os coñecimentos do público e aquelas posuídas e utilizadas polas elites dominantes . Gracias à biologia , a neurobiologia e à psicologia aplicada, o "sistema" ten desfrutado de un coñecimento avanzado do ser humano , tanto física como psicoloxicamente. O sistema conseguiu conhecer mais a persoa comum do que ela conhece a si mesma . Isto significa que , na maioria dos casos , o sistema tén mais control e uma grande forza sobre os indivíduos , maior do que os indivíduos en si mesmos .

—————

Voltar